לקוחות יקרים, עקב העומס הרב נציגינו לא מספיקים לענות לכל השיחות הנכנסות. אנא השאירו הודעות בוואטסאפ-0547593245 או דרך "צור קשר" באתר ונחזור לכולכם. תודה על ההבנה
אישור ההזמנה – בשלב הראשון נציגינו יבדקו את זמינות המוצרים ותקינות כל פרטי ההזמנה.
שלב זה לוקח עד יום עסקים אחד.
הזמנת חלקים בודדים תצא למשלוח / תהיה מוכנה לאיסוף מאחד הסניפים למעט אילת, תוך 2 ימי עסקים לאחר אישור ההזמנה.
בסניפים ישנו מלאי חופשי של חלקים רבים, ניתן ליצור קשר ולבוא לאסוף את ההזמנה באופן מידי בכפוף לזמינות בסניף הרצוי.
הזמנת מחשב בהרכבה אישית לוקחת עד 7 ימים עסקים מיום אישור ההזמנה.
ניתן לשדרג להרכבה מהירה של עד 2 ימי עסקים או אפילו הרכבה באותו היום בתוספת תשלום.
בכל מקרה תקבלו עדכון בהודעת SMS או בשיחת טלפון כשההזמנה תהיה מוכנה למשלוח או לאיסוף מאחד הסניפים.
האם יש הנחות קופון?
שווה לעקוב אחרינו בערוצי המדיה שלנו – טלגרם, אינסטגרם , טיק טוק, יוטיוב ופייסבוק.
אנו מפרסמים קופוני הנחות בערוצים אלה.
את קוד הקופון מזינים בשלב האחרון בקופה ואז יורד סכום ההנחה.
איך אדע אם המוצר זמן במלאי?
ליד כל מוצר מופיע סימן האם המוצר זמין במלאי. הסימן "במלאי" מעיד שהמוצר זמין במחסן הראשי ולא באחד מהסניפים.
בכל מקרה חיוב עבור ההזמנה יתבצע לאחר שנבדק שאכן כל הפריטים בהזמנה זמינים במלאי.
לא מוצא את חשבונית המס עבור ההזמנה, איך לקבל העתק?
ניתן להשאיר פניה בעמוד צור קשר באתר ולציין את מספר ההזמנה, מס' הטלפון , והדוא"ל של המזמין.
נציגינו ישלחו את החשבונית לכתובת שצוינה בפניה.
האם ניתן להזמין הרכבת מחשב נייח באילת?
שירות הרכבת מחשב בהתאמה אישית ניתן לתושבי אילת בלבד. כדי לבצע הזמנה עם שירות הרכבה באילת, יש להגיע לסניף ולהציג תעודת
תושב אילת.
היכן מממשים אחריות למוצרים שנרכשו בסנף אילת?
סניפי מרכז הארץ נותנים שירות במסגרת האחריות למוצרים שנרכשו בסניף אילת.
לא ניתן לקבל זיכוי כספי על מוצרים שנרכשו בסניף אילת בסניפי מרכז הארץ.