מבוא
1. חברת וולקום טכנולוגיות בעיימ משמשת כקניון אלקטרוני להזמנת/רכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ,
9. המשתמש
מצהיר כי הוא בגיר (מעל גיל 18) וכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות (אם המשתמש
קטין או אינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו
באתר כאילו קיבל את אישור האפוטרופוס).
10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
1. האתר תאפשר לך להזמין/לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות , בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים .
המוצרים המוצעים להזמנה/מכירה
שיטת הזמנה באתר
3. השלמת הליך ההזמנה מותנה באישור ואימות ההזמנה בטלפון ובאמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה.
זמינות
אופן ההשתתפות בהזמנות
.2. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור הנקוב בחוק הגנת הצרכן .
אחריות והגבלת אחריות
5.1. האחריות היא לתקופה נקובה שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר.
6. מקרים בהם לא תחול האחריות
6.1. הסרה או קריעתה של מדבקת האחריות ו/או מספר סידורי של המוצר.
6.2. במידה וקיים למוצר נזק פיזי הנראה לעין.
6.3. המוצר נפגע כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה של היצרן.
6.4. המוצר נפגע כתוצאה מתאונה, כוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה.
6.5. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש כלשהו ברשת החשמל או הפרעה כלשהי ברציפות אספקת החשמל.
6.6. המוצר נפגע כתוצאה מחיבור לא תקין לרשת החשמל לרבות כבל חשמל שלא סופק ע"י החברה, שקע חשמל לא תקין, חוסר שימוש בהארקה, או פגיעה שמקורה במכשיר חשמלי אחר המחובר ישירות או בעקיפין למוצר.
6.7. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש או הפרעה ברשת הטלפון.
6.8. המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
6.9. המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.
6.10. כל שינוי במוצר שנעשה לא ע"י נציג של החברה עלול להפקיע את האחריות למוצר. גם אם נעשה שינוי למוצר, הוא יוחזר לחברה לטיפול במסגרת אחריות רק במצב המקורי שלו. לדוגמה, אם הוחלף המאוורר של המוצר, כאשר הוא יוחזר לחברה הוא יוחזר עם המאוורר המקורי בלבד.
6.11. חל שינוי בצבעו או צורתו של המוצר כתוצאה משימוש לא נכון.
7. אחריות מוגבלת
הגדרות:
"ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב במחירון החברה.
"ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו.
7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
7.2. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
7.3. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.
7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
7.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
7.7. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית.
8. הגבלת אחריות
8.1. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או הפסד לרבות נזק לגוף ו/או לציוד, שיגרם כתוצאה מהשימוש במוצר או כתוצאה מפעולה לא תקינה שלו.
8.2. אין החברה אחראית לנזק תוצאתי או נסיבתי או לאובדן רווח הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר.
8.3. אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסויימת, או בכל הקשור לשוויו או סחירותו.
8.4. אין החברה אחראית לכל נזק כלשהו העלול להיגרם למידע המאוחסן על מוצריה.
9. תנאיי אחריות למעבדים CPU
- יתקבלו רק מעבדים נקיים לחלוטין ממשחת קירור.
- לא תחול אחריות על מעבדים עם נזק פזי.
- לא תחול אחריות על מעבדים ששינו את צבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון, למשל חימום יתר.
- מעבדי BOX של AMD יתקבלו אך ורק עם המאוורר איתו הם נמכרו. המספר הסידורי על המאוורר חייב להיות זהה למספר הסידורי של המעבד.כפי שכתוב בהוראות היצרן.
10. תנאיי אחריות ללוחות אם Motherboard
- לא תחול אחריות על לוחות אם ששינו את צבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון למשל, הרכבה לא נכונה או אספקה לקויה של חשמל.
- בלוחות אם עם תושבת למעבד אינטל ,1155,1156,1150,1151 775 או חדשים יותר לא תחול אחריות במקרה והפינים הנמצאים בתוך התושבת עקומים או חסרים.
- לא תחול אחריות על לוחות שיש בהם משחת קירור בתושבת של המעבד.
- לא תחול אחריות על לוחות שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA שבור, תושבת מעבד שבורה, חוסר של קבל או כל רכיב אלקטרוני אחר על הלוח.
11. תנאיי אחריות לדיסקים קשיחים Hard Disc
- החברה לא תהיה אחראית למידע שנמצא על הדיסקים הקשיחים.
- לא תחול אחריות על דיסקים קשיחים שחל שינוי בצבעם ו/או צורתם כתוצאה משימוש לא נכון.
- לא תחול אחריות על דיסקים שקיימים בהם שברים כלשהם למשל, חיבור IDE/SATA.
בטבלה למטה דוגמאות למספרים משוערים שהדיסק קשיח עשוי לדווח.
12. כל ציוד ששומש למייניג - אחריות יבואן שישה חודשים
13. לצורך שרות של איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר.
אספקת המוצרים
1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף ההזמנה של המוצר , אלא אם צוין מפורשות אחרת.
להנהלת וולקום טכנולוגיות בעיימ הזכות המלאה להחליט האם המשלוח יעשה באמצעות רשות הדואר או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים או באמצעות עובדי וולקום טכנולוגיות בעיימ וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
משלוח באמצעות דואר חבילות רגיל יקבל הלקוח לביתו הודעה על חבילה הממתינה לו בסניף הדואר הסמוך למקום מגוריו ועליו לקחת את החבילה בעצמו ועל אחריות.
2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החנות.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. מניין הימים יחושב מיום אישור ההזמנה (טלפוני) ולא מיום ההזמנה עצמה. אם לקוח לא יענה לטלפון לא תאושר הזמנתו.
5. במקרה ששולם באמצעות כרטיס האשראי המוצרים ימסרו ללקוח רק לאחר הצגת תעודה מזהה של הלקוח והצגת כרטיס אשראי. ללא תעודה מזהה וכרטיס אשראי לא ימסרו המוצרים ללקוח. והלקוח יחויב על משלוח חוזר.
6. אין צורך בהצגת תעודה מזהה של הלקוח באמצעות תשלם מזומן (שטרות בלבד) לשליח.
7. יש לאסוף את הזמנה תוך שבועיים 14 ימים, אחרי תקופה זאת הזמנה תהיה מבוטלת.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו על ידי הלקוח בנפרד במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות שברחוב האורגים 21 ביתן 24 חולון .
4. מוסכם כי במקרה של איסוף על ידי הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .
שירות לקוחות
1.לפרטים הטכני של המוצר או לבירור לגבי תפעול המוצר ניתן לפנות אל היצרן.
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו ו לבירור לגבי אחריות של המוצרים, ניתן לפנות ביומי א-ה מ שעה 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב , בימי שיש וערבי חג ניתן לפנות בין השעות 09:00 בבוקר ועד 14:00 אחר הצהריים.
טלפון - 1-700-508-506
פקס - 09-8360681
e-mail: [email protected] - נא לציין מסי טלפון בעת משלוח הe-mail
3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.